Intrebari frecvente
FAQ
Ai regasesti raspunsul la cateva intrebari de baza despre intreg procesul de cumparare, livrare, modificare comenzi, mai multe informatii despre un produs cat si retur.
CUM COMAND ONLINE?
Pasul 1. Informatii privind disponibilitatea
Pasul 2. Alege produsul
Pasul 3. Adauga in cos
Pasul 4. Completeaza datele
CUM POT CAUTA UN ANUMIT PRODUS IN MAGAZIN?
Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.
Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.
SUNT PERSOANA JURIDICA. POT CUMPARA?
Da, depostore.ro onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda.
CUM PROCEDEZ DACA DORESC CA LIVRAREA SA SE FACA LA O ALTA ADRESA DECAT CEA SPECIFICATA IN CONTUL MEU DE CLIENT?
In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.
CUM PROCEDEZ DACA DORESC SA MODIFIC DATELE DIN CONTUL MEU?
Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu.
TREBUIE SA AM CONT PENTRU A PUTEA CUMPARA?
Pentru a face cumparaturi pe acest site, nu este necesar sa va creeati un cont de utilizator dar va recomandam acest lucru pentru a beneficia de preturi promotionale.
DORESC SA ACHIZITIONEZ UN PRODUS CARE NU ESTE PE STOC. CUM PROCEDEZ?
Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site sau sa va inscrieti in lista de asteptare folosind butonul din pagina produsului pe care il doriti.
CUM PLATESC?
Plata Ramburs
Plata card sau numerar plata se face la primirea coletului.
Plata cu Cardul Online
Online cu card bancar: Visa / Mastercard
Plata in rate
Poti plati in rate egale fara dobanda cu TBI Bank sau cu cardul de cumparaturi de la STAR BT .
LIVRARE SI RETUR PRODUSE
Livrarea Comenzilor
Estimarea noastra privind livrarea, se bazeaza pe cativa factori foarte importanti: intervalul orar la care a fost plasata comanda, disponibilitatea produselor comandate, interdependenta produselor comandate (ex: unul sau mai multe produse din aceeasi comanda, pot fi disponibile sau indisponibile) si distanta de livrare
Produsele sunt inmanate sigilate in ambalajul original al producatorului si sunt asigurate pe tot parcursul transportului pana la livrare
Durata livrarii produselor: 24 – 48H lucratoare de la confirmarea comenzii. Costul de transport este afisat in mod transparent in pagina de finalizare comanda si depinde de greutatea produselor comandate.
Cum procedez daca am primit un colet deteriorat?
Daca ai primit un colet deteriorat cu produse vandute si livrate de Depo Store, te rugam sa deschizi coletul in prezenta curierului si sa verifici integritatea continutului. Poti sa faci acest lucru chiar daca produsul pe care l-ai comandat este livrat in mai multe colete. In cazul in care produsele prezinta defecte sau au fost deteriorate din cauza transportului, te rugam sa refuzi coletul/coletele.
Daca ai acceptat coletul si produsul are un defect, te rugam sa ne contactezi prin email/telefon sau formularul de contact de pe website.
Se poate anula o comanda plasata?
Comanda poate fi anulata fie prin email/telefon sau formularul de contact.
La ce adresa se trimit coletele pentru returnare sau schimbare?
Dupa ce s-a completat formularul de retur, coletele se trimit la adresa Strada Ticus nr. 6, Sector 3, Bucuresti, Romania pentru SIMPLE TOOLS S.R.L
Cat timp am la dispoziție pentru a returna sau schimba produsul comandat?
Returnarea sau schimbarea produsului comandat poate fi realizata in termen de 14 de zile de la data primirii coletului.
AM UITAT PAROLA CONTULUI. CUM PROCEDEZ?
In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont sau la urmatorul link : https://depostore.ro/contul-meu/parola-pierduta/
POT MODIFICA O COMANDA LANSATA?
In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site. Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea Istoric comenzi.
POT AFLA INFORMATII DESPRE COMENZILE ANTERIOARE?
Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Istoric comenzi.
DORESC SA OBTIN INFORMATII SUPLIMENTARE, CARE NU SE REGASESC PE SITE. CUM PROCEDEZ?
In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact sau prin butonul afisat in pagina de produs.