Costuri de livrare transparente, afisate in cosul tau de cumparaturi!
Livrare in BUCURESTI
Produsele sunt livrate in Bucuresti prin intermediul curierilor mentionati in pagina de checkout sau a firmelor de curierat CARGUS, SAMEDAY, DPD.
Cheltuielile de expeditie si manipulare sunt stabilite la nivelul cosului de cumparaturi si se vor afisa in cadrul costului total, dupa ce veti selecta adresa si modalitatea de plata.
Livrare in TARA
Livrarea produselor in tara se face prin intermediul firmelor de curierat CARGUS (in toate judetele), SAMEDAY (in toate judetele), DPD (in toate judetele).
Livrarea coletelor se face in 24-48h. Acest timp este calculat avand ca moment initial ridicarea coletului de catre firma de curierat de la depozitul nostru, pot interveni modificari are timpilor de livrare functie de conditiile meteo sau perioadele de reduceri.
Cheltuielile de expeditie si manipulare sunt stabilite la nivelul cosului de cumparaturi si se vor afisa in cadrul costului total, dupa ce veti selecta adresa si modalitatea de plata.
Exceptie fac situatiile in care factorii meteo, numarul foarte mare de comenzi, precum si alte elemente neprevazute pot reprezenta cauze pentru marirea timpului de livrare mentionat mai sus.
NOTA: Toate coletele beneficiaza de serviciul Deschidere la Livrare. Asta inseamna ca niciun curier nu are dreptul de a refuza deschiderea coletului. Daca te confrunti cu un astfel de refuz, refuza coletul si trimite un mail la contact@depostore.ro, mentionand ca ti s-a refuzat verificarea. Te sfatuim sa verifici coletul si produsul in momentul livrarii. Accepta coletul doar dupa ce ai verificat vizual coletul si produsul si ai constatat ca totul este in stare perfecta. Foarte mare atentie la monitoare si electrocasnice.
Verificarea consta in inspectarea vizuala a coletului si produsului, daca acesta prezinta deformari chiar si minore, specificati acest lucru pe intr-un proces verbal intocmit cu curierul. Orice reclamatie ulterioara conform careia coletul sau produsul au ajuns deteriorate este nula.
Acest serviciu iti ofera posibilitatea de a verifica daca produsul se prezinta in stare perfecta (este sigilat, nu prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte deformari), NU si posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba) produsul.
In cazul comenzilor ce contin mai multe produse, daca in urma deschiderii coletului/coletelor la livrare constati ca unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si decizi refuzarea acestuia, procedura implica returul intregii comenzii, implicit a tuturor produselor livrate.
Daca ai achitat comanda online si in urma deschiderii coletului ai decis returnarea produsului, suma achitata online iti va fi restituita in cont in cel mai scurt timp. In cazul returului prin intermediul serviciului “Deschiderea coletului la livrare”, cheltuielile de expeditie si manipulare sunt asigurate de catre vanzator.
Retur produse
Va rugam sa consultati politica noastra de RETUR PRODUSE si sa completati formularul nostru online , veti fi contactat in cel mai scurt timp posibil de un reprezentat pentru a finaliza procesul in timp util.
Recenzii
Clear filtersNu există recenzii până acum.